piątek, 22 marca 2013

Tag: 50 pierdółek o mnie :3

Hej, będę 'oryginalna' i dodam notkę z punktami o mnie :P Powiedzmy, że zostałam otagowana przez Cytrynkęę, ale nie na jej blogu :D

1. Jestem strasznie ciekawska, niecierpliwa, a czasmi też zazdrosna. (Zaczynanie od wad, zawsze spoko :P)

2. Co chwile jestem głodna i nic nie mogę z tym zrobić xD

4. Przy osobach, które znam jestem pokręcona i zwariowana, natomiast przy nowo poznanych ludziach wręcz przeciwnie, nieśmiała i małomówna.

5. Podobają mi się takie wyraziste kolory oczu. Chciałabym posiadać soczewki jak na poniższym zdięciu c:
Tak to ja O.o
 
6. Od niedawna coraz bardziej interesuję mnie fotografia, nadal ćwiczę robienie zdjęć na mojej cyfrówce, ale niedługo planuję kupić lustrzankę ^^ 
 
7. Bardzo łatwo mnie wkurzyć, wystarczy jedna sytuacja, ale zarazem łatwo też obdarzyć się moim zaufaniem, np. prze miły gest czy coś w tym stylu, dlatego uważam, ze oceniam osoby zbyt pochopnie.
 
8. Nie lubię małych, płaczacych/drących się dzieci. Co innego kiedy są jest spokojne :3
 
9. Bardzo przywiązuję się do rzeczy materialnych. Trudno mi coś sprzedać, chociaż już tego nie potrzebuję.
 
10. Mam dwie najlepsze przyjaciółki. Z jedną z nich dzielę swoje hobby. Obie jesteśmy wariatkami :D Mowa o Julii, czyli znanej wam Reshel <3
 
11. Staram się ubierać ładnie, przynajmniej dla siebie.
 
12. Jestem straszliwym leniem, nie chcę mi się do niczego zabrać, wstawać do szkoły...
 
13. Kocham taniec <3 Sama chodzę do klubu tanecznego DNA Dance Studio.
 
14. Często robię sobie listę rzeczy, które mam zrobić, a potem i tak mi się nic nie chcę.
 
15. Kocham słuchać muzyki <3 Nie mam określonego gatunku, słucham tego co mi się podoba.
 
16. Czasmi żałuję tego co powiedziałam :c
 
17. Uwielbiam, kiedy coś ładnie pachnie, sama tez często używam perfum :3
 
18. Pomimo to, że jestem w pierwszej klasie gimnazjum, nadal mam jeszcze kilka mleczaków.
 
19. Nie lubię kłamstwa i nietolerancji.
 
20. W wakacje chciałabym mieć niebieskie/turkusowe włosy, albo chociaż same końcówki ^^ Rozważam też kupno wiga, gdyż nie chcę zniszczyć włosów.
 
21. Staram się mówić ludziom szczerze co myślę, ale czasami boję się ich reakcji i daję sobie spokój.
 
22. Nie lubię sushi :c
 
23. Lubię mieć ładnie pomalowane paznokce :3
 
24. Kocham miniaturki. Zwłaszcza te słodkie. Moją słabością są re-menty <3
 
25. Uwielbiam słodycze, zwłaszcza żelki i dobrą czekoladę, albo Mikado :P
 
 
26. Nie lubię swojego nosa i piegów :<
 
27. Lubię czasami pokombinować z różnymi fryzurami :3
 
28. Kiedyś grałam na pianinie, ale przestałam. Czasem zdarza się mi pograć, ale na lekcje już nie chodzę.
 
29. Kocham wypady z przyjaciółmi do galerii, kawiarni, zawsze dodaje mi to mnóstwa pozytywnej energii ^^
 
30. Uwielbiam podróże. Moim marzeniem jest wyjazd do Paryża oraz wycieczki po wielu innych miejscach.
 
31. Nienawidzę języka niemieckiego!
 
32. Kocham creepersy i conversy. Wiem, że teraz taka na nie moda, że wszyscy je mają, ale poprostu mi się podobają te buty :3 Ale za to w ogóle nie jarają mnie vansy.
 
33. Lubię praktycznie do nie czego nie potzrebne pierdółki i akcesoria :3
 
34. Strasznie mnie irytuję, kiedy np. sprzedawcy w sklepach zwracają się do mnie "Pani". No chyba jeszcze trochę za wcześnie...
 
35. Kocham lato, nie lubię zimy.
 
 
36. Nie cierpię mojego głosu >-<
 
37. Osoby z blogów, które chciałabym bliżej poznać to Cytrynkaa i White Birdie :3
 
38. Według mnie czerwiec i początek wakacji są najlepsze, pod koniec robi się smutno :c
 
39. Boję się pająków i innych robali. Chyba jedynym z minusów lata są właśnie one :(
 
40. Mam psa, ale w przyszłości chciałabym mieć jeszcze dwie myszki :3
 
41. Moimi ulubionymi kolorami są róż, mięta i limonka :3
 
42. W przyszłości chciałabym umieć wymawiać płynnie język angielski i francuski, ewentualnie hiszpański.
 
43. Chciałabym aby mój zawód był powiązany z modą i podróżami.
 
44. Mam młodszą siostrę-Matyldę.
 
45. Marzę o bardzo długich włosach, tak gdzieś do ud <3 
 
46. Nie maluję się często, a jeżeli już to bardzo delikatnie. Jedynie z koleżankami czasami trochę wariujemy xD
 
47. Staram się myśleć optymistycznie :)
 
48. Bardzo lubię poznawać nowe osoby, ale ze względu na moją nieśmiałość niechętnie jeżdżę na obozy, na których nikogo nie znam.
 
49. Lubię czytać, niektóre książki, które sama wybiorę. Lektury szkolne mnie nudzą...
 
50. Zdecydowanie wolę komputer od telewizji, a jeśli coś oglądam to głównie Disney Channel lub programy takie jak Top Model c:
 
Taguję Reshel :)
 
Pa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz