poniedziałek, 8 kwietnia 2013

#czekam na lalkę#meet#stałam się belieberka#śmieszne zdjęcia#, czyli nieogarnięta notka Zochy xD

Siema, cześć i czołem :D Wpadłam tutaj nabazgrać nowego posta, którego dość dawno tu nie było xD Więc mam parę informacji. Pierwsza jest taka, że czekam na moją drugą dyniogłówkę. Miejmy nadzieję, że przyjdzie jeszcze w tym tygodniu ;) Ano, dlaczego tak mi zależy? Głównym powodem jest to, że w sobotę wybieram się na meet w Łodzi, oragnizowany przez Sarę. Już się nie mogę doczekać :) Spodziewajcie się realcji z niego :D No, ogólnie to chciałam też powiedzieć, że stałam się mega, wielką Belieberką <3 Ta, w poprzednim poście, świeżo po koncercie pisałam coś innego, wiem. Jednak codziennie miłość do niego narasta. Na okrągło słucham jego piosenek, oglądam jego zdjęcia i poprosu zaczęłam się nim jarać xD Ach, gdyby tak zaobserwował mnie na twitterze *marzenia*


 
Hahaha, takie jeszcze śmieszne dwa zdjęcia, przerobione przez moją koleżankę XD
 
To narazie! :D

3 komentarze: