wtorek, 16 kwietnia 2013

Meet łodzki ^^

Cześć :) Jak już pisałam w sobotę odbył się meet lalkowy w Łodzi. Był to już mój drugi taki meet, jednak na poprzednim było 5 osób, a tutaj 14! xD Jeśli chodzi o lalki było ich aż 24 :O Dość sporo :P Nie zrobiłam zdjęć wszystkim lalkom, ale nie dlatego, że nie zdążyłam. W większości były to te, które już widziałam na poprzednim meecie i dość 'obficie obfociłam' xD Poprostu wolałam pogadać, pooglądać. Niestety część zdjęć mi nie powychodziła, a wolałabym nie dodawać nieostrych zdjęć na bloga. Wracając do tego co się działo na meecie ;) Więc, ja z Reshel przyszłyśmy o 14, w sumie godzinę przed meetem. Na nasze nieszczęście spotkałyśmy dwóch kolegów z naszych szkół. Typowe trolle. Można powiedzieć, że nas śledzili xD Wykrzykiwali różne dziwne rzeczy xD
np. 'Jesteśmy gejami', 'Twoja lalka ma lepsze cycki od Twoich', 'Zocha, Zocha, Zocha - co? - gówno 3:0 dla mnie', 'Zjedz coś to może Ci w cycki pójdzie' xD Nie wyrabiam z nimi :D
Dzisiaj jeden z nich do mnie w szkole zaczął gadać, że jestem w jakiejś sekcie i bawię się lalkami w Manufakturze :P
Kiedy już wszystkie przyszły na meet poszłyśmy do miejsca z restauracjami i usiadłysmy przy stoliku. Nie obeszło się też bez dziwnych spojrzeń przechodniów albo tekstów typu 'Czy Kacperek może zrobić zdjęcie waszym lalkom?' oraz dopytywania się co to za lalki do czego służą itp. :P Potem poszłyśmy do pizza hut. Naprawdę było bardzo przyjemnie i mam nadzieję, że jeszcze kiedys to powtórzymy w podobnym składzie :)



















3 komentarze:

  1. lalkowa sekta, rozwaliło mnie
    nie ma to jak debile z klasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o dziwo Bartuś potem nic do mnie już nie mówił xDDD
    ta fota...http://4.bp.blogspot.com/-ewh8LgJvXvk/UWwqt5RaYpI/AAAAAAAAAV8/JYMoBjH6UFU/s1600/011.JPG ...rozjebała mnie moja twarz o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mina typu: jprdl. kiedy ja temu wszystkiemu zdjęcia zrobię? xD

      Usuń